Tag Archives: weekend
2 listopada 2018

Drugi dzień w Kijowie

Po całonocnym spotkaniu z miłośnikami taniego latania wracam do hotelu, żeby się chwilę przespać. Nie idę na śniadanie, tylko od razu na basen, żeby trochę zrelaksować się przed długim dniem, na koniec którego będę wracał do Warszawy. Przed wymeldowaniem wypijam kawę w hotelowej restauracji i ruszam na spacer po Kijowie. Oczywiście bagaż zostawiam w przechowalni, żeby nie dźwigać go cały dzień na plecach. (więcej…)

5 lipca 2017

Zwiedzanie Kijowa w kilka godzin

_MG_9664

Przyszedł czas, żebyśmy zabrali Was w kolejną wspólną podróż. Tym razem będziemy lecieli do Stambułu z długą przesiadką w stolicy Ukrainy i to właśnie tej będzie dotyczył ten wpis. W jakim celu udaliśmy się do Turcji przez Kijów? Akurat na tej trasie bilety były najtańsze, a w Stambule mieliśmy okazję najmniejszym kosztem „zrobić” kilka noclegów w hotelach sieci Hilton w celu uzyskania statusu Diamond (najwyższego). Tak też się stało! (więcej…)

29 lipca 2016

Weekend w Bergamo i nad jeziorem Como

Silna grupa złożona z 10 osób wyruszyła 21 maja na podbój egzotycznych Filipin. Chcąc znaleźć się w tym dalekim kraju ekstremalnie tanio musieliśmy po drodze pokonać kilka przeszkód. Pierwszą z nich była pizza na starym mieście w Bergamo, a drugim spacer nad pięknym jeziorem Como. Jeżeli jesteście zainteresowani jak poradziliśmy sobie z tymi przeciwnościami losu to zapraszam dalej 😉 (więcej…)

18 marca 2015

DoubleTree by Hilton Warsaw po raz trzeci

Nasze kolejne dwa dni w Warszawie spędziliśmy w hotelu DoubleTree by Hilton Warsaw. Zanim jednak przejdziemy do tego, to jako ciekawostkę możemy Wam podać, że aby zrobić spacer dookoła warszawskiego lotniska trzeba pokonać ponad 14 kilometrów. My podjęliśmy taki wyzwanie i pomimo lekkiego deszczu, poranny jogging był bardzo przyjemnym początkiem dnia.  (więcej…)

22 stycznia 2015

Grecja na weekend – przystanek Ateny

Kolejny lekko przedłużony weekend stycznia spędzamy ponownie na południu Europy. Tym razem jeszcze kilkaset kilometrów dalej od Polski, czyli w Grecji. Nasza trasa przelotu w tym wypadku jest jednak trochę bardziej skomplikowana. Zaczynamy standardowo w Poznaniu, skąd już o 5:40 mamy lot Polskimi Liniami Lotniczymi do Warszawy. Tutaj pierwsze rozczarowanie – salonik, który powinien być otwarty od godziny 5:00 jest zamknięty. Aż do momentu boardingu nikt się w nim nie zjawił, przez co my, jak i pasażerowie klasy biznes nie mogli skorzystać ze swoich przywilejów. (więcej…)

17 stycznia 2015

Pobyt w Hilton Sofia i spacer po mieście

Drugi dzień naszego pobytu w Sofii przejechaliśmy taksówką z Holiday Inn Sofia do Hilton Sofia, gdzie zostaliśmy natychmiast zakwaterowani. Jako posiadacze złotego statusu w sieci Hilton otrzymaliśmy darmowy upgrade do pokoju Executive z dostępem do saloniku, który umieszczony jest na pierwszym piętrze hotelu. Nasz pokój znajdował się na szóstym piętrze i był położony daleko od winy. W środku czekał na nas standard podobny do poprzednika. Wszystko zobaczycie poniżej na zdjęciach. Miłym prezentem, który czekał na nas po powrocie do pokoju (około godziny 15) była darmowa butelka dużej wody oraz czekoladki Lindor. (więcej…)