Tag Archives: warszawa
11 maja 2018

Fudżajra – pierwszy stop w drodze na Filipiny

Rozpoczynamy kolejną relację z długiej, dalekiej podróży. Tym razem wybraliśmy się na Filipiny, ale połączyliśmy to dosyć płynnie z pobytem w Zjednoczonych Emiratach Arabskich. Oczywiście wszystko zaczęło się od zakupu ekstremalnie tanich biletów z Dubaju do Manili, które kosztowały około 200 złotych w dwie strony. Potem już było tylko gorzej… Doloty do Emiratów okazały się być wyjątkowo drogie z powodu ferii zimowych w województwie śląskim, skąd lata bezpośrednio Wizz Air na tej trasie. Musieliśmy sięgnąć po alternatywne rozwiązanie i z pomocą przyszedł czarter Enter Air z Warszawy do Fudżajry. (więcej…)

27 grudnia 2015

W „drodze” do Indonezji

Trzy dni w Polsce wystarczyły, żebyśmy wybrali się na kolejne wakacje. Z Japonii wróciłem wieczorem w piątek, a we wtorkowy wieczór miała miejsce pierwsza odprawa w kolejnym tripie. Tylko odprawa, bowiem lot z Poznania do Warszawy został odwołany z przyczyn technicznych, o czym powiadomiono nas godzinę przed odlotem. Dokładnie na półgodziny przed odjazdem ostatniego pociągu do stolicy. Nie pozostawało nic innego jak szybkie zamówienie Ubera na Ławicę i szaleńcza jazda na dworzec główny PKP w Poznaniu. Dokładnie na 2 minuty przed odjazdem wbiegliśmy do pociągu InterCity relacji Berlin – Warszawa. Podróż zamiast 40 minut trwała 2,5 godziny, ale nadal w bardzo dobrych warunkach, w prawie pustym pociągu. Cena to bagatela 278 złotych… (więcej…)

12 listopada 2015

Ateny w jeden dzień

Dla wielu osób wycieczka do Aten na jeden dzień może wydawać się szaleństwem. Rzeczywiście lecąc z Europy centralnej na południe na kilka godzin to męcząca perspektywa. My mieliśmy jednak okazję polecieć porannym rejsem z Heraklionu do stolicy Grecji (około 30 minut) i ze spokojem pospacerować przez wiele godzin przed powrotem do Polski. (więcej…)

11 listopada 2015

Weekend na Krecie (wschodniej)

IMG_4657 - Kopia

Nasza podróż na Kretę rozpoczyna się na lotnisku w Poznaniu, gdzie pojawiliśmy około godziny przed odlotem. Przeszliśmy kontrolę bezpieczeństwa i czekaliśmy na samolot do Warszawy w saloniku. Nasz wylot nie opóźnił się, a cała podróż przebiegała bardzo sprawnie. Po wylądowaniu w stolicy mieliśmy ponad 2 godziny do kolejnego rejsu, dlatego ten czas spędziliśmy w saloniku Polonez, który przysługuje pasażerom klasy biznes, z której mieliśmy korzystać na locie do Aten liniami Aegean. (więcej…)

6 kwietnia 2015

Jeden dzień w Turynie

Zapowiadał się kolejny intensywny weekend przed nami. Tym razem planowaliśmy odwiedzić dwa miasta: włoski Turyn oraz hiszpańską Barcelonę. Lot do Turynu mieliśmy zakupiony na sobotę rano z Warszawy. W związku z tym, żeby nie jeździć po nocach i czuć nadmiernego zmęczenia, pojechaliśmy w piątek wieczorem do Warszawy pociągiem Intercity. Droga z Poznania zabiera mu zaledwie 2,5 godziny. Swój nocleg mieliśmy, jak już wiele raz do tej pory w hotelu Holiday Inn Express Warsaw, do którego dojazd zabrał nam trochę czasu, pomimo wykorzystania Ubera, który ostatnio w Warszawie jest naszym numerem jeden do przemieszczanie się pomiędzy danymi punktami 🙂 (więcej…)

18 marca 2015

Hampton by Hilton Warsaw Airport – relacja z pobytu

Jeden z marcowych weekendów spędziliśmy ponownie w Warszawie. Tym razem w obydwie strony polecieliśmy samolotem z lotniska w Poznaniu. Wcześniej, jak zawsze posiedzieliśmy trochę w saloniku, gdzie tym razem było wyjątkowo dużo gości z uwagi na kończące się targi budowlane w stolicy Wielkopolski. Oprócz tego o godzinie 21 są loty do Warszawy i Kopenhagi. (więcej…)

26 lutego 2015

Walentynki na sportowo w Warszawie!

Walentynki to taki magicznym dzień do którego przygotowujesz się z dużym zapasem czasu. Chcesz go spędzić radośnie z najbliższą Ci osobą. My zdecydowaliśmy się na udział w biegu dla par w warszawskim parku Skaryszewskim oraz pobyt w hoteli Hilton DoubleTree Warsaw. Było miło, bardzo miło. (więcej…)

22 stycznia 2015

Grecja na weekend – przystanek Ateny

Kolejny lekko przedłużony weekend stycznia spędzamy ponownie na południu Europy. Tym razem jeszcze kilkaset kilometrów dalej od Polski, czyli w Grecji. Nasza trasa przelotu w tym wypadku jest jednak trochę bardziej skomplikowana. Zaczynamy standardowo w Poznaniu, skąd już o 5:40 mamy lot Polskimi Liniami Lotniczymi do Warszawy. Tutaj pierwsze rozczarowanie – salonik, który powinien być otwarty od godziny 5:00 jest zamknięty. Aż do momentu boardingu nikt się w nim nie zjawił, przez co my, jak i pasażerowie klasy biznes nie mogli skorzystać ze swoich przywilejów. (więcej…)