Tag Archives: odpoczynek
16 sierpnia 2018

Pobyt na Boracay przedłużony!

Po raz pierwszy podczas kilku letniej historii z podróżowaniem po świecie zdarzyło się, żebyśmy zmienili plany w trakcie wyjazdu, zrezygnowali z jednego z przelotów, żeby zostać dłużej w danym miejscu. Tak się właśnie stało w przypadku wyspy Boracay. Miejsce to zauroczyło nas pomimo tłumów turystów, o których tyle się słyszy i rzeczywiście to prawda. Z drugiej strony niesamowite, spokojne turkusowe morze, biały piasek na plażach, palmy i kołyszące się łódki na wodzie. Czego chcieć więcej? (więcej…)

14 grudnia 2017

Occidental Grand Nuevo Vallarta – idealny hotel na wakacje?

Po dwóch nocach spędzonych w naprawdę ładnym i dobrze położonym apartamencie z Airbnb dokonujemy ostatniej zmiany naszej miejscówki. Teraz jedziemy jakby do innej miejscowości, bo do Nuevo Vallarta. Jest ona położona z drugiej strony lotniska, a przejazd tam kosztuje około 30 złotych Uberem i zajmuje niecałe pół godziny. Zaplanowaliśmy, że ostatnie trzy dni meksykańskiego urlopu spędzimy w hotelu Occidental Grand Nuevo Vallarta. (więcej…)

14 sierpnia 2017

Table Mountain po raz drugi, Waterfront i stek ze strusia

DJI_0172

Poprzedniego dnia odwiedziliśmy miasteczko Stellenbosch, co było związane z tym, że przez większość czasu siedzieliśmy w samochodzie i mieliśmy niewiele ruchu. W związku z tym postanowiliśmy trochę się zmęczyć i po raz drugi wejść na Górę Stołową, ale tym razem za dnia, żeby mieć okazję dłużej podziwiać z niej przepiękne widoki. Tym razem było zdecydowanie bardziej gorąco i wspinaczka dała nam popalić, ale mimo to było warto. (więcej…)

16 czerwca 2017

Pobyt w Hilton Mauritius Resort & Spa

Moja wycieczka wydawałoby się, że dobiega końca, ale…. o tym przeczytacie w dalszych akapitach 😀

Kolejny dzień wstaję kilka minut po godzinie 6 i idę na spacer po plaży. Słoneczko jeszcze schowane, ale możliwe, że niebawem się pojawi. W końcu jestem po stronie zachodniej i dociera ono tutaj trochę później. Liczę na piękny słoneczny dzień, żeby jeszcze wykorzystać ostatnie chwile w tym rajskim miejscu. Poniżej pokazuję Wam na zdjęciu otrzymane prezenty od obsługi hotelu tj. torbę plażową (bardzo praktyczna i dobrze wykonana!) oraz koszulkę do spania (jeszcze nie testowałem, ale rozmiar jest okey, zresztą pani mówiła, że w razie czego wymienią na inny). (więcej…)

30 czerwca 2016

Anse Source d’Argent – najpiękniejsza plaża świata

Budzimy się na pięknej La Dique. Jesteśmy podekscytowani faktem pobytu tutaj. Wczoraj nie udało nam się praktycznie nic zobaczyć, bowiem po przypłynięciu było już szaro, a po kilkunastu minutach zrobiło się zupełnie ciemno. Chowamy nasze stroje kąpielowe i sprzęt snorklowo-plażowy do torby i postanawiamy udać się w kierunku południowym na plażę Anse Source d’Argent. (więcej…)

30 września 2015

Krabi – powrót na kontynent

Z Kao Tao przetransferowaliśmy się na półwysep Krabi. Żeby dotrzeć do słynnej prowincji trzeba wpierw przepłynąć na kontynent, a następnie udać się w kilkugodzinną wyprawę autobusem. Taki pakiet kupuje się dosłownie w każdym biurze podróży na wyspie. W planach mieliśmy zatrzymać się na Krabi dwie noce, a jednego dnia udać się na wycieczkę do skały Jamesa Bonda. (więcej…)

19 marca 2014

Przygotowania do maratonu w Calelli

Kolejny dzień rozpoczynamy obfitym śniadaniem w hotelu. Ilość potraw i dodatków jest tutaj niezliczona i spróbować wszystkiego się po prostu nie da. Po zdecydowanie zbyt dużej porcji (mówię o sobie) przebieramy się i idziemy na krótki trening. Zaplanowaliśmy sobie 6 kilometrów spokojnym tempem wzdłuż brzegu. Robimy 5 km na wschód, a następnie 1 km na zachód. Resztę dystansu do hotelu wracamy spacerem, sprawdzając temperaturę wody w Morzu Śródziemnym. (więcej…)

8 września 2013

Trzydniowy relaks w Tangalla

Od 8 marca budziliśmy się już w naszym hotelu Lagoon Paradise Beach Resort 4*. Rano podawane było śniadanie. Mogliśmy wybrać sobie z menu, co chcemy zjeść. Można było wybrać typowy dla Sri Lanki cienki makaron z bardzo ostrymi dodatkami, jak i zestaw złożony z tostów i owoców. (więcej…)