Tag Archives: pizza
29 lipca 2016

Weekend w Bergamo i nad jeziorem Como

Silna grupa złożona z 10 osób wyruszyła 21 maja na podbój egzotycznych Filipin. Chcąc znaleźć się w tym dalekim kraju ekstremalnie tanio musieliśmy po drodze pokonać kilka przeszkód. Pierwszą z nich była pizza na starym mieście w Bergamo, a drugim spacer nad pięknym jeziorem Como. Jeżeli jesteście zainteresowani jak poradziliśmy sobie z tymi przeciwnościami losu to zapraszam dalej 😉 (więcej…)

22 grudnia 2014

Powrót do San Pedro i nocleg w Calamie

Wycieczka czterodniowa kończy się w tym samym miejscu, gdzie się rozpoczęła, czyli w San Pedro. Żeby tam dotrzeć mieliśmy do przejechania jeszcze kawałek drogi. W związku z tym ponownie musieliśmy wcześnie wstać, spakować się i ruszyć w kierunku granicy z Chile. Po drodze postój na śniadanie, które tym razem trochę nas rozczarowało i musieliśmy sięgnąć po własne zapasy. Przy wyjeździe z Boliwii uiszczamy opłatę na granicy (w przeliczeniu kilka złotych) i czekamy na autobus do San Pedro. Tam jeszcze czeka nas kontrola bagażu. Wcześniej po drodze musimy wypełnić deklaracje wjazdowe, gdzie jesteśmy pytani między innymi o posiadane ze sobą jedzenie. Zdeklarowane jabłka zostają wyrzucone. (więcej…)

5 sierpnia 2013

Drugi dzień włoskiego nic nie robienia

Sobota, 24 marca 2012 roku minęła nam na totalnym lenistwie. Rano w hotelu zjedliśmy śniadanie na słodko. Do wyboru było jedno ciastko oraz ciepły napój oraz już nielimitowane opakowania z Nutellą, sucharki, jogurty itp. Ogólnie całkiem smaczne, taka mała odskocznia od konkretów, czyli kiełbasy i serów.