Tag Archives: lotnisko
27 kwietnia 2016

Zwiedzanie Singapuru nocą

Jak pamiętacie korzystając z nocnej przerwy pomiędzy lotami w Singapurze, przy pomocy Ubera podjechaliśmy w okolice Marina Sands Bay. Nie było już szans na metro, bowiem ostatnie odjeżdża o 23:18. Była to nasza już trzecia wizyta w tym niesamowitym mieście. (więcej…)

Lot Airbusem A350 Qatar Airways w klasie biznes

Już o godzinie 5:20 byliśmy na nogach, ponieważ dokładnie o 5:43 odjeżdżał spod hotelu autobus 747 na nowe lotnisko w Doha. Przyjechał trochę spóźniony, ale dla nas nie był żaden problem, ponieważ rejs do Singapuru miał się odbyć dopiero o 9:25. Po dotarciu na miejsce poszliśmy nadać swój bagaż i odebrać bilet na rejs do odpowiedniego stanowiska odpraw. Następnie dzięki szybkiej kontroli bezpieczeństwa już po 10 minutach byliśmy w hali odlotów. Do wyboru było kilka poczekalni, ale zdecydowaliśmy się na tę dedykowaną dla pasażerów Qatar Airways w klasie biznes. Znajduje się ona na piętrze, a nasz bilet sprawdzany jest jeszcze przed wejściem na schody. Oferta saloniku jest bardzo dobra. Przede wszystkim zapewnia on najróżniejsze sekcje (gastronomiczną, rozrywkową, odpoczynkową, dla palących itd.). Po drugie serwowane są potrawy z karty, jak i w formie bufetu. Po trzecie od około godziny 8 zapanował tutaj totalny spokój i cisza, co pozwoliło zrelaksować się przed rejsem. (więcej…)

14 kwietnia 2016

Do Abu Dhabi linią Air Berlin – pierwszy lot w drodze do Australii

mapka

Rozpoczynamy relację z podróży na weekend do Australii. Mamy nadzieję, że nasze zapiski, zdjęcia i przemyślenia okażą się ciekawe i być może zainspirują kogoś z Was do podobnego szaleństwa. Widzicie tutaj mapkę, z której wynika, że do pokonania mamy około 36 tysięcy kilometrów. (więcej…)

26 czerwca 2015

Tunele Cu Chi – krótka wycieczka

Nasz ostatni dzień w Wietnamie spędziliśmy bardzo aktywnie. Dzień wcześniej Kasia spakowała już nasze walizki, tak żebyśmy rano mogli tylko zjeść śniadanie i ruszyć na wycieczkę do tuneli Cu Chi, którą kupiliśmy w jednym z miejscowych agencji turystycznych (cena ok. 300 tys. dongów ze wszystkimi wstępami). Po wykwaterowaniu zostawiliśmy nasze walizki w hotelu i czekaliśmy na przewodnika. Ten przyjechał prawie punktualnie, a na nasze szczęście byliśmy ostatnimi turystami, których zabierano, dzięki czemu od razu mogliśmy ruszyć w kierunku celu naszej wycieczki. (więcej…)

14 października 2014

Powrót z Zanzibaru samolotem Kenya Airways

Po powrocie ze snorkelingu Kasia wypiła jeszcze w hotelu ciepłą herbatkę, żeby uporać się z bólami żołądka, a my czekaliśmy na przyjazd Dala Dala, żeby zawieźć nas do Stown Town. Razem z nami jechał recepcjonista hotelu, ponieważ musieliśmy zapłacić za nasz pobyt a nie mieliśmy gotówki. Sam hotel w Internecie podawał, że płatność kartą jest jak najbardziej możliwa, ale okazało się to nieprawdą.  (więcej…)