Tag Archives: wiedeń
7 października 2014

Wiedeń – jednodniowa wycieczka

Ruszamy do Wiednia. To już ostatnia z jednodniowych wycieczek, które zrobiliśmy we wrześniu na pokładzie linii AirBerlin. Tym razem pobudka jeszcze wcześniej niż ostatnio bo już około 5 rano. Szybkie wykwaterowanie i jeszcze w ciemności poszukiwanie przystanku autobusowego. Niestety nie mogliśmy trafić, pomimo, że kilka godzin wcześniej sprawdzałem jego położenie na mapie. W związku z tym biegiem udaliśmy się na przystanek, z którego jeździliśmy w ciągu dwóch poprzednich dni.  (więcej…)

15 października 2013

Drugi dzień zwiedzania Wiednia

Dzień rozpoczęliśmy od śniadania, które serwowane było w hostelowej restauracji. Szału nie było, ale wszelkie podstawowe produkty, bez ograniczeń pozwoliły nam się dobrze pożywić. Ruszyliśmy metrem do pierwszej zaplanowanej atrakcji, czyli Hundertwasserhaus. Mieliśmy spory problem z trafieniem, sporo pytaliśmy miejscowych, ale nawet oni mieli problemy ze wskazaniem tego miejsca.
(więcej…)

14 października 2013

Wiedeń – wycieczka Polskim Busem z Katowic

2 listopada 2011 roku pojechaliśmy na wycieczkę do Austrii, a konkretnie do Wiednia. Wszystko zaczęło się od podróży z Ostrowa Wielkopolskiego, gdzie pojechałem pociągiem, a stąd Agaty rodzice zabrali mnie do Katowic, gdzie mieszka ich rodzina. Czekaliśmy tutaj na odjazd Polskiego Busa do Wiednia. Autobus odjeżdżał około godziny 20, a na miejscu byliśmy około 6 rano. Start zdecydowanie się opóźniał, bowiem była duża mgła, a bus jechał aż z Warszawy. Udało się jednak ruszyć, szybko zasnąć i obudzić się dopiero w Wiedniu. (więcej…)