Tag Archives: krabi
10 października 2016

Raju ciągle nam mało – czas na Phi Phi

Będąc na półwyspie Krabi najczęściej słyszanymi okrzykami w stronę turystów jest „pi pi” i nie chodzi tutaj o chęć wskazania miejsca do załatwienia swoich potrzeb fizjologicznych, ale propozycję sprzedania wycieczki na słynne wyspy Phi Phi, których nazwę właśnie tak czytamy. I rzeczywiście bilety do raju można kupić w zasadzie w każdym biurze turystycznym w Ao Nang. Cena samego rejsu to około 30 złotych, ale my zdecydowaliśmy się na cały pakiet, czyli jednodniowy rejs po Phi Phi i innych wyspach w okolicy. (więcej…)

6 października 2016

Trzy dni w Ao Nang

_mg_6473

Prowincja Krabi to odjazdowe must see i nie ulega żadnej wątpliwości, że każdy czas tam spędzony to i tak za mało i za krótko. Dzięki bardzo tanim lotom z Bangkoku udało nam się dostać w ten rejon Tajlandii w zaledwie trochę ponad godzinę. Tym razem wybraliśmy się tam w czasie najbardziej deszczowego miesiąca, czyli we wrześniu. Noclegi zarezerwowaliśmy sobie w trzech zupełnie różnych hotelach. Naszym głównym celem pobytu w Krabi była woda, morze Andamańskie i okoliczne wyspy. (więcej…)

30 września 2015

Krabi – powrót na kontynent

Z Kao Tao przetransferowaliśmy się na półwysep Krabi. Żeby dotrzeć do słynnej prowincji trzeba wpierw przepłynąć na kontynent, a następnie udać się w kilkugodzinną wyprawę autobusem. Taki pakiet kupuje się dosłownie w każdym biurze podróży na wyspie. W planach mieliśmy zatrzymać się na Krabi dwie noce, a jednego dnia udać się na wycieczkę do skały Jamesa Bonda. (więcej…)

24 stycznia 2014

Rejs na wyspy Phra Nang Cave, Tup Island, Chicken Island i Poda Island

Jednego dnia naszego pobytu na Krabi zdecydowaliśmy się wykupić wycieczkę na rejs łodzią długorufową po okolicznych wyspach. Po śniadaniu o godzinie 9 przyjechał po nas samochód i zawiózł na plażę, z której odpływaliśmy. Zostaliśmy podzieleni na grupy i dano nam jakieś opaski, żeby każdy wiedział do której grupy należy. Szkoda tylko, że silnik łódki był tak głośny, że prawie uniemożliwiał swobodne rozmowy. (więcej…)

Cztery dni odpoczynku na Krabi

Z Kuala Lumpur wylatujemy już o 7 rano, żeby po 1:25 h wylądować na półwyspie Krabi. Godzina 07:25, czyli cofamy nasze zegarki. Chcemy dostać się do hotelu w inny sposób niż oficjalną taksówką, jednak tutaj okazuje się to niemożliwe i jedziemy zgodnie z taryfą.

Docieramy na tajska riwierę do hotelu Cliff View Ao Nang Resort, który położony jest w tropikalnym ogrodzie obok klifu Ao Nang. Pomimo, że do plaży jest kawałek to kursuje tutaj darmowy bus co godzinę. My jednak wybieram odkryty basen z bardzo ciepłą wodą. Jest również siłowania z której jednego dnia zdecydowałem się skorzystać jednak z powodu braku klimatyzacji bieganie, a nawet ćwiczenia były prawie niemożliwe. W ich czasie do środka weszła małpa… (więcej…)