Tag Archives: klm
14 grudnia 2017

Trzęsienie ziemi, lot odwołany! Lecicie jutro, ale w biznes klasie!

_MG_0790

Po trzech dniach spędzonych w hotelu Occidental Grand Nuevo Vallarta nadszedł czas pakowania bagaży. Nasz wylot z Puerto Vallarta do Mexico City miał mieć miejsce około godziny 18:50. W związku z tym oddaliśmy karty od pokoi wcześniej i już „bezdomni” przebywaliśmy na plaży. Kiedy na trzy godziny przed odlotem udaliśmy się do recepcji, żeby zamówić taksówkę dowiedzieliśmy się, że w stolicy było trzęsienie ziemi i loty tam mogą być odwołane.  (więcej…)

19 sierpnia 2017

W drodze na Tajwan z China Southern Airlines

_MG_6477

Tajwan jest niewielką wyspą o długości ok. 400 kilometrów i 150 km szerokości. Do tej pory był na mojej liście miejsc, które chciałbym odwiedzić. W końcu nadarzyła się ku temu okazja z uwagi na targi komputerowe odbywające się co roku w stolicy – Taipei. Trudno było przejść koło takiej propozycji obojętnie, więc zarezerwowałem najtańsze bilety lotnicze i zacząłem układać swój plan podróży po wyspie. (więcej…)

11 października 2014

W drodze do Tanzanii

Niewiele czasu minęło od naszego powrotu z Karaibów, a już musieliśmy powoli rozpocząć pakowanie. Tym razem naszym celem był afrykański Zanzibar. Wyjazd ten wpadł nam do kalendarza mniej niż miesiąc przed wylotem. Do wyjazdu przekonała nas przede wszystkim cena biletu lotniczego, która wyniosła około 500 zł + doloty do Sztokholmu. To kilka razy mniej, niż trzeba zapłacić normalnie, więc szkoda nie wykorzystać takiej okazji. (więcej…)