Tag Archives: Changi
27 kwietnia 2016

Zwiedzanie Singapuru nocą

Jak pamiętacie korzystając z nocnej przerwy pomiędzy lotami w Singapurze, przy pomocy Ubera podjechaliśmy w okolice Marina Sands Bay. Nie było już szans na metro, bowiem ostatnie odjeżdża o 23:18. Była to nasza już trzecia wizyta w tym niesamowitym mieście. (więcej…)

Lot Airbusem A350 Qatar Airways w klasie biznes

Już o godzinie 5:20 byliśmy na nogach, ponieważ dokładnie o 5:43 odjeżdżał spod hotelu autobus 747 na nowe lotnisko w Doha. Przyjechał trochę spóźniony, ale dla nas nie był żaden problem, ponieważ rejs do Singapuru miał się odbyć dopiero o 9:25. Po dotarciu na miejsce poszliśmy nadać swój bagaż i odebrać bilet na rejs do odpowiedniego stanowiska odpraw. Następnie dzięki szybkiej kontroli bezpieczeństwa już po 10 minutach byliśmy w hali odlotów. Do wyboru było kilka poczekalni, ale zdecydowaliśmy się na tę dedykowaną dla pasażerów Qatar Airways w klasie biznes. Znajduje się ona na piętrze, a nasz bilet sprawdzany jest jeszcze przed wejściem na schody. Oferta saloniku jest bardzo dobra. Przede wszystkim zapewnia on najróżniejsze sekcje (gastronomiczną, rozrywkową, odpoczynkową, dla palących itd.). Po drugie serwowane są potrawy z karty, jak i w formie bufetu. Po trzecie od około godziny 8 zapanował tutaj totalny spokój i cisza, co pozwoliło zrelaksować się przed rejsem. (więcej…)