Tag Archives: airbus
20 grudnia 2017

Relacja: Qatar Airways biznes klasa A350 Bruksela – Tokio

_MG_1095

Na lotnisko w Brukseli docieramy autobusem, który odjeżdżał z przystanku przy samym hotelu Crowne Plaza: Antwerpen, gdzie spaliśmy. Na miejsce przyjechaliśmy po niecałej godzinie drogi. Następnie udaliśmy się do punktu nadania bagażu. Tam już ustawiona była kolejka osób do odprawy, ale my dzięki osobnemu stanowisku zostaliśmy załatwieni w mgnieniu oka. Karty pokładowe otrzymaliśmy w specjalnej kopercie. Poinformowano nas także o fast-tracku i saloniku, do którego Qatar Airways zaprasza pasażerów klasy biznes. (więcej…)

14 kwietnia 2016

Do Abu Dhabi linią Air Berlin – pierwszy lot w drodze do Australii

mapka

Rozpoczynamy relację z podróży na weekend do Australii. Mamy nadzieję, że nasze zapiski, zdjęcia i przemyślenia okażą się ciekawe i być może zainspirują kogoś z Was do podobnego szaleństwa. Widzicie tutaj mapkę, z której wynika, że do pokonania mamy około 36 tysięcy kilometrów. (więcej…)

4 marca 2016

Do San Francisco biznes klasą British Airways

Po zaledwie kilku tygodniach ponownie ruszam do Stanów Zjednoczonych. Tym razem najdalszym punktem podróży będzie San Francisco położone na zachodnim wybrzeżu amerykańskiego kontynentu. Ta krótka wycieczka łączy w sobie sprawy prywatne czyt. podróżnicze oraz zawodowe, jednak my na tym blogu skupimy się wyłącznie na tych pierwszych. Tę zaledwie kilkudniową wycieczkę do Kalifornii rozpoczynamy od transferu PolskimBusem z Poznania na lotnisko Schonefield w Berlinie. (więcej…)

17 listopada 2014

Lot do Auckland przez Dubaj i Brisbane liniami Emirates

Jak wspomnieliśmy w ostatnim wpisie lot do Dubaju nie był opóźniony. Parę minut po starcie rozdano nam mokre ręczniki, które zwiastowały podanie kolacji. Warto nadmienić, że na locie na trasie DUB-DXB, który trwał tym razem około 7 godzin pasażerowie klasy ekonomicznej otrzymują słuchawki, koce i poduszki. Nie ma jednak skarpetek, pasty do zębów i opaski na oczy. Te dodatki dostaliśmy dopiero podczas kolejnego lotu.