Tag Archives: colombo
12 maja 2014

Powrót do Polski z imprezą w Colombo

Nadszedł ostatni dzień na Maafushi, a właściwie poranek. Wstaliśmy po godzinie 6, żeby spokojnie spakować ostatnie rzeczy i zjeść śniadanie. Miłym zaskoczeniem był telefon z recepcji z budzeniem o 6:30, a jeszcze większym jak przed naszymi drzwiami stała obsługa, żeby znieść nam bagaże. (więcej…)

11 maja 2014

Lecimy na Malediwy – długo i komfortowo

Tym razem nasz wyjazd miał charakter wyłącznie wakacyjny, co w ostatnich latach zdarzało mi się bardzo rzadko. Zawsze po drodze chciałem coś zobaczyć lub znaleźć się w kilku miejscach podczas jednej podróży. Wakacje na Malediwach miały być totalnym nic nierobieniem oprócz obowiązków, które trzeba tak czy siak wykonać, żeby to nie był ostatni wyjazd 😉 (więcej…)

28 sierpnia 2013

Colombo – zwiedzanie miasta

Tak, jak sobie założyliśmy, tak też zrobiliśmy. Pomimo olbrzymiego zmęczenia całej grupy ruszyliśmy na zwiedzanie największego miasta Sri Lanki. Warto w tym miejscu podkreślić, że jest to dawna stolica Państwa, a nie obecna, jak twierdzi wiele źródeł. Znajduje się na zachodnim wybrzeżu wyspy. Colombo jest tętniącym życiem miastem, w którym miesza się wygoda współczesnego życia i piękne ruiny kolonialnych budynków. (więcej…)

20 sierpnia 2013

Lecimy Qatar Airways na trasie Rzym-Doha-Colombo

Pobudka już przed 8 rano, żeby wcześnie zjeść śniadanie (bardzo obfite i urozmaicone), dlatego polecamy hotel Ping Pong, który co więcej znajduje się przy samej promenadzie w Lido di Ostia. Kilka kaw wypitych i ruszamy na dworzec autobusowy, żeby pojechać na lotnisko Fiumicino. Okazuje się, że w autobusie nie działa kasownik, więc nie możemy skasować biletów – będą na kolejny raz. W Rzymie kontrola na lotnisku nie sprawia nam większych kłopotów i już około godziny 11 jesteśmy w hali odlotów, gdzie podziwiamy maszyny m.in. Delty, US Airways, Turkish Airlines czy też naszego Qataru. (więcej…)