Tag Archives: waszyngton
12 lutego 2014

Niespodzianka w Waszyngtonie

Drugi dzień w USA, czyli 5 lutego 2014 roku mija nam pod znakiem podróży. Mamy zaplanowany przejazd Megabusem (ala PolskiBus) do Waszyngtonu. Trasa ma około 380 kilometrów. Jak się okazuje nasz przejazd o 9 jest anulowany z powodu złych warunków pogodowych i będziemy mogli wyjechać o 10:30. Dla nas w sumie okey, bowiem możemy dłużej pospać. Jemy w hotelu śniadanie z własnego prowiantu i wykwaterujemy się. Do przystanku mamy około 1,5 kilometra, ale na ulicach jest jedna wielka kałuża i trzeba iść bardzo ostrożnie. Na miejscu dowiadujemy się, że ten kurs też jest anulowany i będzie dopiero o 11:30. Idziemy na owsiankę i napój owocowy od MC Donalda po czym wracamy na przystanek. Tutaj ludzi czeka zdecydowanie więcej niż może zmieścić dwupiętrowy autobus. Po cichu wpychamy się delikatnie do kolejki i zajmujemy miejsce na dolnym pokładzie. Jest ciepło i wygodnie. (więcej…)

1 sierpnia 2013

Waszyngton – stolica USA po raz drugi

Poprzedniego wieczoru zachowałem trzeźwość umysłu, dzięki czemu nie tylko wstaliśmy odpowiednio wcześnie, ale również mogłem po raz ostatni prowadzić samochód po Florydzie. Agata w drodze na lotnisko trochę spała. Nie obyło się bez problemów ze znalezieniem stacji benzynowej, bowiem mieliśmy oddać pojazd z takim poziomem paliwa z jakim wypożyczyliśmy. Po dotarciu na lotnisko i daniu pojazdu nadaliśmy bagaż i poszliśmy czekać na lot. Wylot planowo o 11:35, a przylot o 14:00. Z lotniska pojechaliśmy metrem do centrum, ale pamiętam, że mieliśmy jakieś problemy z kupnem biletów – nie wiem dokładnie o co chodziło? (więcej…)

30 lipca 2013

Waszyngton – przesiadka w drodze do Miami

O godzinie 3:50 zameldowaliśmy się na dworcu głównym w Waszyngtonie (to nasza druga noc bez hotelu). Poszliśmy do otwartego całą dobę baru/kawiarni i zjedliśmy śniadanie i owoce kupione dzień wcześniej w Nowym Jorku. Posileni ruszyliśmy na stację metra, żeby dojechać na lotnisko w Waszyngtonie. (więcej…)