Tag Archives: zurich
31 stycznia 2013

Powrót z Varadero do domku

31 lipca nastał dzień naszego powrotu do domu. O godzinie 11 opuściliśmy hotelowy pokój. Również w między czasie skorzystaliśmy z siłowni. Od godziny 15 zaczęliśmy czekać przy wyjściu z hotelu na ewentualny autobus, żeby za darmo zabrać się z inną grupą, a zostawione pieniądze przeznaczyć na rum i inne miejscowe wyroby. Niestety, długo nic nie mogliśmy „złapać” przez co wyszliśmy z hotelu Barcelo i szliśmy w stronę centrum. Po chwili zatrzymał się taksówkarz i za standardową kwotę 25 CUC zabrał nas na lotnisko.

(więcej…)

31 stycznia 2013

Z Zurichu do Varadero w powietrzu

Po przylocie do Zurichu mieliśmy zaledwie 1,5 godziny na przesiadkę. Kolejki do kontroli paszportowej były bardzo długie. Nasza próba wepchnięcia się została udaremniona przez krzykliwą panią z Japonii. Na szczęście zdążyliśmy na lot do Varadero.

Lot do Varadero trwał około 10 godzin. W czasie rejsu podano nam trzy posiłki (obiad, deser i kolację). W czasie podchodzenia do lądowania nad lotniskiem była mocna ulewa oraz burza, przez co spotkały nas turbulencje i nie  mieliśmy do końca pewności czy pilot zdecyduje się na posadzenie samolotu na płycie. W czasie schodzenia odczuliśmy  „dziurę” przez co samolot, jakby spadał nagle o kilkanaście metrów, co było sposobem na przebicie się przez bardzo gęste chmury. Po wylądowaniu i odebraniu bagażu, wymieniliśmy pieniądze w kantorze na kubańskie CUC (waluta dla turystów). W czasie stania w kolejce dogadaliśmy się z inną parą, żeby razem pojechać taksówką do hotelu w Varadero. (więcej…)