Tag Archives: whiteheaven beach
8 kwietnia 2014

Whiteheaven Beach – odwiedziny raju

Pobudka punktualnie o 5:30 i zabieramy się za przygotowanie śniadania. Spożywamy płatki kukurydziane z mlekiem oraz po dwa tosty z dżemem. Myjemy ząbki i wychodzimy przed hotel. Stoi autobus i akurat zamyka drzwi. Szybko podbiegamy i okazuje się, że nie ma nas na liście wycieczki, a firma na drzwiach się zgadza. Tłumaczę kierowcy że rezerwowaliśmy rejs wczoraj wieczorem i pewnie to jest powód naszej absencji na liście pasażerów. Siadamy i jedziemy do portu. Po drodze zbieramy jeszcze kolejnych turystów. (więcej…)

6 kwietnia 2014

Lot wzdłuż wybrzeża do Proserpine

5 kwietnia zaczynamy o godzinie 9:30. Wyspani, idziemy do kuchni zrobić śniadanie. Ja zjadam jeszcze ostatnią paczkę ryżu z polski, a Kasia tosty z dżemem prosto z Australii. Pakujemy się. Tuż po 10 przyjeżdża Leon nasz host, który w cenie 30 AUD zaproponował nam transport na lotnisko. Jest to najtańsza i najwygodniejsza z dostępnych opcji dla dwóch osób. Ruszamy o 11:10, żeby po 20 minutach być już na terminalu krajowym lotniska w Brisbane. (więcej…)