Tag Archives: stambuł
23 lipca 2017

Stambuł: ostatni dzień tureckiego weekendu

2017-04-08 19.26.25

Nasz ostatni dzień w Turcji rozpoczynamy od pysznego śniadania w restauracji Manzara, które to serwowane jest już od godziny 6 rano. Znajduje się ona na tym samym piętrze co salonik, w którym poprzedniego dnia jedliśmy kolację. Oferta śniadaniowa jest niesamowicie bogata i nie sposób wymienić wszystkie dostępne dania. Mamy tutaj m.in. jajka przygotowywane na wszelkie możliwe sposoby, grillowane warzywa, liczne zupy, owsiankę, dania z Azji itd.

(więcej…)

18 lipca 2017

Krótkie zwiedzanie Stambułu

_MG_9950

Na lotnisku im. Mustafy Kemala Ataturka wylądowaliśmy dnia poprzedniego przed 23. Jakieś 10 minut staliśmy w kolejce do kontroli paszportowej i wizowej. Wizę kupiliśmy dzień wcześniej przez internet za 20 dolarów, gdybyśmy zrobili to na lotnisku zapłacilibyśmy o 10 dolarów więcej.  Do hotelu dotarliśmy Uberem i poszliśmy spać. (więcej…)

5 lipca 2017

Zwiedzanie Kijowa w kilka godzin

_MG_9664

Przyszedł czas, żebyśmy zabrali Was w kolejną wspólną podróż. Tym razem będziemy lecieli do Stambułu z długą przesiadką w stolicy Ukrainy i to właśnie tej będzie dotyczył ten wpis. W jakim celu udaliśmy się do Turcji przez Kijów? Akurat na tej trasie bilety były najtańsze, a w Stambule mieliśmy okazję najmniejszym kosztem „zrobić” kilka noclegów w hotelach sieci Hilton w celu uzyskania statusu Diamond (najwyższego). Tak też się stało! (więcej…)