Tag Archives: polski bus
6 stycznia 2015

Jarmark Świąteczny w Berlinie

Tuż przed świętami Bożego Narodzenia zdążyliśmy zaliczyć nasz ostatni lotniczy wypad w 2014 roku. W planach mieliśmy jeden wieczór w stolic Niemiec oraz dwa dni w stolicy Turcji. Naszą podróż rozpoczęliśmy standardowo w Poznaniu, skąd pojechaliśmy Polskim Busem do Berlina. (więcej…)

8 września 2013

Obserwowanie wielorybów na Sri Lance

W ostatni dzień naszej części pobytowej na południu Sri Lanki wybraliśmy się na wycieczkę organizowaną przez jedno z lokalnych biur podróży. Jej celem była obserwacja wielorybów, które często pojawiają się ok. 30 km na południe od wybrzeża wyspy. Wszystko zaczęło się od tego, że telefonicznie ściągnęliśmy naszego kierowcę dzień wcześniej do hotelu, żeby rano pojechał zawieźć nas do portu. (więcej…)

22 lipca 2013

Zwiedzania Budapesztu ciąg dalszy

Drugi dzień węgierskiego weekendu rozpoczęliśmy od śniadania w hotelowej restauracji. Wybór był całkiem przyzwoity, a jedzenie smaczne. Dzisiaj w planach mieliśmy znowu piesze zwiedzanie, ale tym razem po drugiej stronie rzeki. Zaczęliśmy od wzgórza Gellerta. Na szczycie góry znajduje się również pomnik Wolności, wzniesiony w 1947 r. Olbrzymi posąg (40 m wysokości) przedstawia kobietę trzymającą w wyciągniętych dłoniach gałązkę palmową, symbol zwycięstwa. Wejście nie było męczące, a z góry widok był na całe miasto. (więcej…)