Tag Archives: parlament
22 stycznia 2015

Stolica Grecji w pigułce

Kolejny dzień zaczynamy równo z budzikiem ustawionym na 8:30. Schodzimy spokojnie na śniadanie. Hotel London serwuje bardzo urozmaicony posiłek z licznymi potrawami na ciepło, deserami i napojami. Każdy znajdzie coś dla siebie. Szkoda, że nie można najeść się na zapas, bo rzeczywiście nam smakowało. (więcej…)

7 października 2014

Wiedeń – jednodniowa wycieczka

Ruszamy do Wiednia. To już ostatnia z jednodniowych wycieczek, które zrobiliśmy we wrześniu na pokładzie linii AirBerlin. Tym razem pobudka jeszcze wcześniej niż ostatnio bo już około 5 rano. Szybkie wykwaterowanie i jeszcze w ciemności poszukiwanie przystanku autobusowego. Niestety nie mogliśmy trafić, pomimo, że kilka godzin wcześniej sprawdzałem jego położenie na mapie. W związku z tym biegiem udaliśmy się na przystanek, z którego jeździliśmy w ciągu dwóch poprzednich dni.  (więcej…)

5 sierpnia 2014

Urzekający Budapeszt w dzień i w nocy

Rejs trwał dosłownie 35 minut i był bardzo spokojny. Z lotniska w Budapeszcie dojechaliśmy do stacji metra autobusem 200E. Bilet można kupić u kierowcy za 450 HUF. Dalej już poruszaliśmy się metrem. Dojazd do hotelu Golden Park 4* wymagał jednej przesiadki, a później minutowego spaceru. Dostaliśmy schludny pokój, zostawiliśmy bagaże i ruszyliśmy na miasto. (więcej…)

31 lipca 2014

Bukareszt – witamy stolicę Rumunii

Do Rumunii lecieliśmy porannym rejsem Wizz Air z Dortmundu. Większość lotu przespałem leżąc na dwóch siedzeniach, Kasia też zdążyła się zdrzemnąć podczas tego 2,5 godzinnej podróży. Na miejscu sprawdzenie dokumentów i widzimy kartkę z nazwą Blacklane. Nasz szofer prowadzi nas do srebrnego Mercedesa, którym jedziemy do hotelu Crown Plaza. Zarezerwowaliśmy go za zaledwie 5000 punktów/noc w promocji Point Breaks. (więcej…)