Tag Archives: miami
27 lutego 2016

Portoryko – dwa dni lenistwa w San Juan

I tak oto wylądowaliśmy na karaibskiej wyspie o kształcie prostokąta, z której pochodzi Ricky Martin, przez 405 lat należała do Korony Hiszpańskiej. Po przegranej wojnie Hiszpanie oddali ją Stanom Zjednoczonym. Najważniejszym portem wyspy jest stolica San Juan, oferująca jedne z najlepszych plaż, klubów nocnych, kasyn i restauracji. To właśnie w tej okolicy zatrzymaliśmy się, żeby zażyć trochę promieni słonecznych pod koniec roku. (więcej…)

1 sierpnia 2013

Miami Beach – zabrakło słońca

Drugi dzień na Florydzie to spokojne poznanie okolicy, a w szczególności Miami Beach. Po skromnym śniadaniu po godzinie 8, które jedliśmy praktycznie na stojąco w pobliżu recepcji hotelu, wzięliśmy samochód i pojechaliśmy w okolice nabrzeża. Problemem było znalezienie miejsca z darmowym parkingiem, jednak za około dolara można było zostawić pojazd na 30 minut, więc tak też zrobiliśmy. (więcej…)

30 lipca 2013

Waszyngton – przesiadka w drodze do Miami

O godzinie 3:50 zameldowaliśmy się na dworcu głównym w Waszyngtonie (to nasza druga noc bez hotelu). Poszliśmy do otwartego całą dobę baru/kawiarni i zjedliśmy śniadanie i owoce kupione dzień wcześniej w Nowym Jorku. Posileni ruszyliśmy na stację metra, żeby dojechać na lotnisko w Waszyngtonie. (więcej…)