Tag Archives: maafushi
12 maja 2014

Maadhoo Island – wyspa na piknik

Wycieczka na którą zapisaliśmy się już dwa dni temu, ale była przekładana z powodu złej pogody. Tym razem jednak udało się popłynąć. To dobrze, bowiem jutro już czeka nas ostatni dzień na Malediwach i powrót do Polski. (więcej…)

Kandooma Resort – miła niespodzianka

Dzisiaj rano chcieliśmy płynąć do jednego z resortów, który położony jest na wyspie około 20 minut motorówką. Po śniadaniu byliśmy już spakowani i czekaliśmy przed hotelem na człowieka z firmy iCom Tours, z którym umówiliśmy się mailowo. Okazało się jednak, że spóźniał się on już 45 minut, przez co poprosiliśmy w recepcji, żeby zadzwoniono do niego. Pojawił się po niespełna kilku minutach i wyjaśnił, że nie do końca się zrozumieliśmy i wycieczka dzisiaj nie jest możliwa. (więcej…)

11 maja 2014

Cały dzień na Maafushi

Rano duża mobilizacja. Budzik dzwoni o 7 rano i idziemy biegać. Pierwszy i ostatni raz rano. O tej godzinie jest już bardzo gorąco.

Codziennie rano w hotelowej restauracji jadaliśmy śniadanie. Serwowany był chleb tostowy, dżemy owocowe, płatki  mlekiem, musli, miód, dwa rodzaje owoców np. arbuz i papaya, sok pomidorowy, kawa lub herbata, placki rotti, mieszanka tuńczyka z cebulą i przyprawami, ryba, pieczarki, bakłażan oraz kilka innych ciepłych potraw. Do tego mogliśmy zamówić jajka przygotowane w dowolnej postaci: gotowane, smażone, jajecznicę czy omlet. (więcej…)