Tag Archives: airfrance
2 sierpnia 2013

Wracamy do Paryża przez Montreal

Nadszedł ostatni nasz dzień pobytu w Stanach Zjednoczonych. Po przyjeździe rano do Nowego Jorku zaczęliśmy szukać miejsca, gdzie można by zjeść śniadanie wybór padł na niewielki lokal typu fast-food, gdzie zamówiliśmy to co widać na poniższym zdjęciu. Wydawało nam się, że nie trzeba się spieszyć, że mamy dużo czasu do odlotu. Ten miał miejsce dopiero o 14:35 z lotniska JFK liniami Delta. Mieliśmy przedostać się do Montrealu skąd największym pasażerskim samolotem świata Airbusem A380 rozpocząć podróż do stolicy Francji. (więcej…)

29 lipca 2013

Mamy wizę na 10 lat, więc majówka w USA

WP_000015

Jeszcze w grudniu 2011 roku udało nam się kupić przeloty do Kanady i Stanów Zjednoczonych liniami AirFrance. Całą wycieczkę zaplanowaliśmy na długi weekend majowy. Nadszedł dzień 26 kwietnia, czyli czwartek. O 6:55 mieliśmy lot z Warszawy do Paryża. Z uwagi na tak wczesną porę pojechaliśmy do stolicy już dzień wcześniej pociągiem i autobusem na lotnisko. Jak to często bywa wysiedliśmy trochę za wcześnie i do terminalu szliśmy pieszo. O 1:15 usiedliśmy na pierwszym piętrze, gdzie nie było prawie nikogo i położyliśmy się spać na kilka godzin. (więcej…)