Tag Archives: airberlin
14 kwietnia 2016

Do Abu Dhabi linią Air Berlin – pierwszy lot w drodze do Australii

mapka

Rozpoczynamy relację z podróży na weekend do Australii. Mamy nadzieję, że nasze zapiski, zdjęcia i przemyślenia okażą się ciekawe i być może zainspirują kogoś z Was do podobnego szaleństwa. Widzicie tutaj mapkę, z której wynika, że do pokonania mamy około 36 tysięcy kilometrów. (więcej…)

5 października 2015

Południe Phuket – mało popularny kierunek?

Po pobycie na Krabi zdecydowaliśmy się udać na ostatnie 3 dni na Phuket. Wyspa Phuket rozciągająca się na 540 kilometrów kwadratowych, to największa i bezsprzecznie najsłynniejsza wyspa Tajlandii. Podróżując po Phuket zupełnie brak uczucia bycia na wyspie. W dodatku most, który łączy Phuket z resztą kraju ma zaledwie 650 metrów długości. Łącznie wyspę odwiedza ponad 3 miliony turystów rocznie. (więcej…)

1 lipca 2015

Relacja z wakacji w Tajlandii

W czerwcu bieżącego roku byliśmy na wakacjach w Tajlandii. Wyjazd nastawiony był w zdecydowanej większości na odpoczynek, ponieważ planowaliśmy odwiedzić wyspy Koh Phangan i Kao Tao, a także Krabi i Phuket. Jedynym miejscem, gdzie nastawiliśmy się na zwiedzanie był Bangkok, w którym spędziliśmy jeden pełny dzień. Cała wyprawa trwała trzy tygodnie i dostarczyła nam wielu pozytywnych wrażeń, którymi chcemy się z Wami podzielić. (więcej…)

7 października 2014

Wiedeń – jednodniowa wycieczka

Ruszamy do Wiednia. To już ostatnia z jednodniowych wycieczek, które zrobiliśmy we wrześniu na pokładzie linii AirBerlin. Tym razem pobudka jeszcze wcześniej niż ostatnio bo już około 5 rano. Szybkie wykwaterowanie i jeszcze w ciemności poszukiwanie przystanku autobusowego. Niestety nie mogliśmy trafić, pomimo, że kilka godzin wcześniej sprawdzałem jego położenie na mapie. W związku z tym biegiem udaliśmy się na przystanek, z którego jeździliśmy w ciągu dwóch poprzednich dni.  (więcej…)

15 września 2014

Karaiby – droga przez Berlin i Paryż

Piątego września, wcześnie rano, bo już po 3 rozpoczęła się nasza kolejna, typowo wakacyjna wyprawa przez Atlantyk na malutką wyspę Saint Maarten, której jedna część należy do Francji, a druga do Holandii. (więcej…)

7 września 2014

Nie zauważyć złej taryfy, czyli początek wyprawy na Islandię

Nasza kolejna wycieczka była „podyktowana” świetnymi cenami greckiego pośrednika AFT, który w maju tego roku pozwalał na zakupy prawie darmowych biletów. Właśnie w ten sposób nabyliśmy przeloty na trasie Berlin – Oslo w dwie strony oraz Oslo – Keflawik w jedną stronę. Ostatni bilet z Islandii do Oslo udało się kupić poprzez edreams.it z odpowiednim kodem zniżkowym w liniach lotniczych SAS, które mają najlepszy przelicznik milowy w programie Miles&Bonus. Noclegi w całości kupowaliśmy przez Airbnb z wykorzystaniem zgromadzonych środków oraz dzięki „sposobowi” na ominięcie minimalnej kwoty rezerwacji. (więcej…)