Tag Archives: aegean
12 listopada 2015

Ateny w jeden dzień

Dla wielu osób wycieczka do Aten na jeden dzień może wydawać się szaleństwem. Rzeczywiście lecąc z Europy centralnej na południe na kilka godzin to męcząca perspektywa. My mieliśmy jednak okazję polecieć porannym rejsem z Heraklionu do stolicy Grecji (około 30 minut) i ze spokojem pospacerować przez wiele godzin przed powrotem do Polski. (więcej…)

11 listopada 2015

Weekend na Krecie (wschodniej)

IMG_4657 - Kopia

Nasza podróż na Kretę rozpoczyna się na lotnisku w Poznaniu, gdzie pojawiliśmy około godziny przed odlotem. Przeszliśmy kontrolę bezpieczeństwa i czekaliśmy na samolot do Warszawy w saloniku. Nasz wylot nie opóźnił się, a cała podróż przebiegała bardzo sprawnie. Po wylądowaniu w stolicy mieliśmy ponad 2 godziny do kolejnego rejsu, dlatego ten czas spędziliśmy w saloniku Polonez, który przysługuje pasażerom klasy biznes, z której mieliśmy korzystać na locie do Aten liniami Aegean. (więcej…)

22 stycznia 2015

Grecja na weekend – przystanek Ateny

Kolejny lekko przedłużony weekend stycznia spędzamy ponownie na południu Europy. Tym razem jeszcze kilkaset kilometrów dalej od Polski, czyli w Grecji. Nasza trasa przelotu w tym wypadku jest jednak trochę bardziej skomplikowana. Zaczynamy standardowo w Poznaniu, skąd już o 5:40 mamy lot Polskimi Liniami Lotniczymi do Warszawy. Tutaj pierwsze rozczarowanie – salonik, który powinien być otwarty od godziny 5:00 jest zamknięty. Aż do momentu boardingu nikt się w nim nie zjawił, przez co my, jak i pasażerowie klasy biznes nie mogli skorzystać ze swoich przywilejów. (więcej…)